Regulamin dotyczący kosztów transportu oraz odbioru przesyłki
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób odbioru zamówionego towaru sklepu internetowego Modneplytki.pl
Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C. prowadzących działalność gospodarczą pod firmą Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C. z siedzibą w Opocznie za pośrednictwem sklepu internetowego Modneplytki (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Opoczno Płytki Hubert Nowicki Urszula Nowicka S.C.
Koszt transportu zamówionych towarów
Przesyłka do 50 m2 lub 1000 kg ( 1 paleta o wymiarach 80x120 cm) - 250 zł ( za pobraniem +100 zł)
W przypadku przekroczenia dopuszczalnej wagi 1 palety
Prześlemy poprawiony dokument
Przesyłka paletowa do 50 m2 lub ilości fabrycznej palety płytki 120x120 , 140 cm , 160 cm oraz 180 cm
Przesyłka płytki XXL od 240cm do 280 cm
Indywidualna wycena transportu przez producenta po otrzymaniu zamówienia
Rozładunek płytek wielkoformatowych XXL Tubądzin i Paradyż po stronie klienta
Brak jest technicznych możliwości dostawy płytek wielkoformatowych ( 120x240cm i 120x280cm) autem z windą.
Sklep nie wysyła płytek wielkoformatowych za pobraniem
Wysyłka płytek wielkoformatowych nie jest łączona z innymi płytka , przesyłka taka jest oddzielna ze względu na ryzyko uszkodzenia.
Koszty dotyczą przesyłki 1 palety do 50 m2 dostarczanej na terytorium Polski.
Przy zamówieniu powyżej 50 m2 zostanie naliczona dodatkowa opłata za każdą następną paletę zgodnie z powyższą informacją o czym sklep poinformuje kupującego.
Firma kurierska jednorazowo może pobrać od klienta kwotę 9000 zł
Jeśli zamówienie za pobraniem opiewa na większą kwotę dostawa zostanie rozbita na 2 dostawy lub ( dopłata różnicy przelewem przelewem)
99 % przesyłek jest dostarczanych w ciągu 24 godzin od daty nadania.
Przesyłki dostarczane są tylko w dni robocze
System nie zlicza palet poprawione zamówienie przesyła obsługa sklepu.
Odbiór towaru – przesyłki
W przypadku towarów dostarczanych za pośrednictwem firmy kurierskiej na palecie lub paczką należy obejrzeć przesyłkę zewnątrz czy paleta , paczka nie została uszkodzona.
Jeżeli odbiorca stwierdzi , że stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń to na liście dokonujemy podpisu i odbioru przesyłki , jeśli klient ma zastrzeżenia to wpisujemy adnotację towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.
W przypadku adnotacji towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia – klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w ciągu 24 godzin od dnia dostawy.
W przypadku stwierdzenia nie prawidłowości niezwłocznie poinformuje sklep o tym fakcie na adres sklep@modneplytki.pl lub telefonicznie 607-776-282
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zamówionego towaru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lube wezwać kuriera aby takowy został spisany.
Jeśli odbiorca przesyłki nie zgłosi w ciągu 24 godzin od dnia dostawy żadnych zastrzeżeń ilościowy jak i jakościowych , sklep stwierdza , że dostawa odbyła się prawidłowo beż żadnych uszkodzeń mechanicznych , oraz prawidłowa pod względem ilościowym.
Po upływie tego terminu reklamacje nie będą uwzględniane.
Dostawa towaru realizowana jest za pośrednictwem firm:
SCHENKER , JASFBG , DPD , RABEN , SUUS , POCZTA POLSKA LUB WŁASNYM TRANSPORTEM
Towary dostarczane są przez firmę kurierską w dniach roboczych od poniedziałku do piątku.
Po nadaniu przesyłki przez sklep Modneplytki.pl nie ma możliwości zmiany adres dostawy.
Zmiana adresu dostawy wiąże się dodatkowymi kosztami o czym poinformuje sklep Modneplytki.pl
Klient zobowiązany jest dostosować się do ustaleń z kurierem określających termin oraz godzinę dostarczenia zamówienia pod wskazany adres i odebrać przesyłkę osobiście lub przez osobę upoważnioną , po uprzednim poinformowaniu sklepu. Sklep nie ma wpływu na godzinę dostawy przesyłek.
Kurier nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność co wynika z regulaminów firm kurierskich.
Kurier ma tylko obowiązek wyładować towar z samochodu.
Jeżeli kurier nie zastanie klienta pod adresem dostawy towaru , awizuję przesyłkę i wskazuje miejsce gdzie klient może odebrać towar.
Przesyłkę awizowaną klient zobowiązany jest odebrać na własny koszt w terminie 2 dni roboczych , po upływie tego terminu następuje anulowanie zamówienia , a kosztami zwrotu przesyłki z magazynu do sklepu , oraz ewentualnymi kosztami magazynowania przesyłki prze kuriera obciążony zostaje klient.
Ponowna dostawa awizowanego towaru może nastąpić po wyrażeniu zgody przez sklep.
Sklep rozpatrując reklamację może zażądać od klienta zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji pozwalających rozpatrzyć zgłoszenie reklamacyjne , celem roszczeń przysługujących klientowi od uszkodzonego towaru.
Nie zachowanie postanowień tego regulaminu powoduję utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych dotyczących przesyłki w zakresie niezgodności jakich klient mógł wykryć przyjmując i sprawdzając przesyłkę w sposób określony w niniejszym regulaminie.
W przypadku braku współpracy klienta ze sklepem w zakresie żądań sklepu kierowanych do klienta o których mowa uważa się za rezygnację klienta z roszczeń reklamacyjnych.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt
tel. 607-776-282